شورای دانش آموزی دبستان دخترانه شاهد شهرکرد

به دانش گرای و بدو شو بلند...

رمضان کریم

smiley

چه خوش سعادتیم که حلول ماه مبارک رمضان را می بینیم باشد که با عنایت پرودگار نهایت استفاده را از این ماه پر فضیلت ببریم انشالله.

heart

در این ماه مبارک دانش آموزان عزیز علاوه برروزه داری به پاکسازی روح و جانشا می پردازند آنها با تلاوت قرآن و خواندن دعای هر روز ماه مبارک به استفاده هر چه بهتر از این ماه همت نهادند و قرار بر این شد که در این ماه به بزرگتر هایشان بیشتر احترام کنند.

در این ماه زیبا میلاد پر خیر و برکت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی را در پیش رو داریم و از دانش آموزان خواسته شد که احادیثی از آن بزرگوار در فضای مجازی برای دوستانشان قرار دهند .

همچنین شب های قدر که بهت از هزار ماه معادل عمر مفید یک انسان رو در پیش داریم و احیا و شب زنده داری از بهترین اعمال این شب هاست .

و در نهایت این ماه عید زیبای تمامی مسلمانان جهان عید فطر.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خدایا به امید تو
در این وبلاگ گوشه ای از فعالیت های شورای دانش آموزی دبستان دخترانه شاهد شهرکرد در معرض دید دانش آموزان و همکاران گرامی قرار میدهیم باشد که راهی برای رضایت حضرتش طی کنیم انشالله
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان