شورای دانش آموزی دبستان دخترانه شاهد شهرکرد

به دانش گرای و بدو شو بلند...

تصاویر جشن الفبا

۰ نظر

ابلاغ معاون شورای دانش آموزی

۰ نظر

ابلاغ معاون شورای دانش آموزی

ابلاغ مسئول کمیته صبحگاه

۰ نظر

صورت جلسه دهه فجر ومیلادحشرت علی (ع)

۰ نظر

صورتجلسه جشن میلاد امام علی (ع) دهه فجرابلاغ رییس کمیته فضای محازیابلاغ رییس کمیته گردشگری

صورت جلسه گفتمان دینی کمیته مهدویت

۰ نظر

صورتجلسه دینی ومصباح الهدی  کمیته انتظار ومهدویت  نشست 001.jpg

صورت جلسه های 12 و16 شورای دانش آموزی

۰ نظر

 ادامه صورت جلسه شماره 12  ادامه صورتچلسه شماره 16 صورتچلسه شماره 16صورتچلسه شماره 12

منتجبین دانش آموزان در شورا.docx

۱ نظر

صورت چلسه شورا

۰ نظر

کمیته مشاوره وخانواده توجیه اعضا 001صورتجلسه شورا انرکمیته مهدویت وانتظار

جشن الفبا با کمک انجمن علمی

۰ نظر

مراسم جشن الفبا ویژه دانش آموزان پایه اول در 1 خرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور گرم و پرشور دانش آموزان و مادران و پدران مهربان شان در تالار غدیر از ساعت ۹ الی ۱۱ برگزار گردید.حضور ستارگان دوره اول نیز زینب بخش این مراسم بود.

این مراسم با تلاوت آیات روح بخش کلام الله مجید آغاز گردید، سپس دانش آموزان و حضار در جلسه سرود جمهوری اسلامی ایران را همخوانی نمودند و با تلاوت صلوات خاصه به ساحت مقدس ولی نعمت مان حضرت رضا علیه السلام  عرض ارادت نمودند.

مجری توانمند جناب آقای علینژاد با اجرای چندین برنامه و مسابقه شاد برای پدران و دانش آموزان فضایی شاد و دلنشین را ایجاد نمودند که بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت.

مدیریت محترم سرکار خانم فغانی این روز فرخنده و جشن الفبا را به دانش آموزان پایه اول تبریک گفتند و بهترین ها را برای ایشان آرزو نمودند.

در ادامه مراسم دانش آموزان هر کلاس سرود زیبایی را اجرا کردند و عهد بستند که خاطرات زیبای دبستان و مهر و محبت دوستانه بین شان را تا ابد در قلب شان حفظ نمایند.

قیام 15 خرداد

۰ نظر

قیام 15 خرداد و سالروز رحلت امام خمینی ره گرامی و تسلیت باد.

قیام ۱۵ خرداد (۱۳۴۲ش)، تجمع و راهپیمایی مردم برخی از شهرهای ایران در اعتراض به دستگیری امام خمینی. تظاهرات در قم، تهران و ورامین به خشونت کشیده شد و تعدادی از مردم کشته و مجروح شدند.

دستگیری امام خمینی به‌خاطر سخنرانی او در مدرسه فیضیه علیه محمدرضا پهلوی شاه وقت ایران بود. در این سخنرانی حکومت وقت به حکومت یزید تشبیه شده بود. امام خمینی، به‌دلیل کشته شدن جمعی از مردم، این روز را برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد از این‌رو ۱۵ خرداد در تقویم جمهوری اسلامی ایران تعطیل رسمی است

سوم خرداد

۰ نظر


 

خدایا به امید تو
در این وبلاگ گوشه ای از فعالیت های شورای دانش آموزی دبستان دخترانه شاهد شهرکرد در معرض دید دانش آموزان و همکاران گرامی قرار میدهیم باشد که راهی برای رضایت حضرتش طی کنیم انشالله
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان